Har du fått en faktura med utgånget förfallodatum?

Idag har ett antal kunder fått en faktura från ElmNet med förfallodatumet i oktober 2018 som avser nätavgift för perioden 180401-180630. På grund av tekniskt fel, hos företaget som sköter fakturautskicken åt oss, gick inte de fakturorna iväg i början på september 2018 som de skulle. Nu har företaget skickat ut dessa fakturor. 

Du som nu fått en sådan här faktura kan betala den med 30 dagars betalningsvillkor. Vi kommer såklart inte att ta ut några förseningsavgifter förutsatt att betalning sker senast 31 mars 2019.

Vill du istället att vi krediterar den gamla fakturan och skickar en ny som avser samma period kontakta oss via e-post eller telefon 0476-555-51. Vänligen ange i så fall namn, adress och fakturanummer på den "gamla" fakturan.

Nyhet
Publicerad:

Vi använder cookies för att förbättra din upplevelse. Genom att surfa vidare accepterar du dessa cookies.